Home / Uncategorized @fa / کدام شیوه‌ی تبلیغاتی مناسب است؟

کدام شیوه‌ی تبلیغاتی مناسب است؟

امروزه بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات روش‌هایی هستند که چندین بار در طول روز ذهن مخاطب را درگیر برند خود نمایند. یکی از راه‌های درگیر کردن مداوم ذهن مخاطب، تکرار می‌باشد. اهدای هدایای تبلیغاتی مانند ماگ تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی و.. به مشتریان قدیمی و جدید، همکاران، کارکنان و حتی بازاریان، باعث می‌شود که برندتان را به صورت همیشگی در ذهن مخاطب ثبت کنید.

هدایای تبلیغاتی از مزایای فراوانی برخوردار است و به همین دلیل امروزه صاحبان بسیاری از کسب و کارها برای نفوذ به قلب مشتریان و حک کردن برند خود در ذهن آن‌ ها، در مناسبت ‌های مختلف، نمایشگاه های تخصصی، همایش ها و کارگاه ها و.. از هدایای تبلیغاتی بهره می برند و به مشتریان خود هدایایی را اهدا می کنند. معمولا هدایای تبلیغاتی باید به گونه ای طراحی شوند که مورد استفاده و علاقه‌ ی دریافت کنندگان باشند، مشتریان از آن استفاده کنند، و در دسترس خود قرار دهند. به این ترتیب، پیام و نام و نشان تجاری شرکت بدون صرف هزینه ای اضافی به مشتریان، همکاران، کارمندان و در نتیجه مخاطبان منتقل می شود.

هدیه تبلیغاتی از آن دسته کارهایی است که روابط بین افراد را استحکام بیشتری می بخشد و به ویژه خانم ها علاقه ویژه ای به هدیه گرفتن دارند. به دلیل اینکه خانم ها خیلی حساس و نکته سنج هستند و انتخاب یک هدیه برای بانوان نیاز به سلیقه ی خوب و دقت بالایی دارد.

علت انتخاب جا کلیدی بعنوان هدیه تبلیغاتی :

1.از لحاظ اقتصادی به صرفه است.
2.در بین تمامی اقشار بسیار پرکاربرد می باشد.
3.برای جذب مشتری در دید افراد قرار میگیرد.

فلش مموری تبلیغات :

قابلیت های ویژه فلش مموری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان و در عین حال یک هدیه تبلیغاتی نفیس و کارآمد جایگاه خاصی به آن بخشیده. چه ویژگی هایی فلش مموری تبلیغاتی را تبدیل به هدیه ای متمایز، خاص و محبوب نموده است؟
امروزه رشد و سرعت تکنولوژی به عنوان جزئی غیرقابل اجتناب از زندگی روزمره است و مسیر کار و تجارت ما را شکل میدهد و حفظ و انتقال اطلاعات یکی از مهمترین دغدغه های این ساختار جدید است، به همین دلیل همه ی ما نیاز به وسیله ای جهت جمع آوری، نگهداری و انتقال اطلاعات به صورتی امن و قابل اطمینان داریم. فلش مموری ها با تنوع بالا در شکل، فرم و حجم به خوبی این خواسته را برآورده می سازند و به کاربران این اجازه را می دهد تا هر نوع سند، فایل، دیتا و اطلاعاتی را نگهداری و به هر نقطه و سیستمی به راحتی منتقل نمایند و این توانایی به راحتی نیازهای ما را برای استفاده از فناوری های جدید و همچنین رونق کسب و کار و انجام کارهای خلاقانه برطرف می کند و همین توانایی کافی ست تا آنرا به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مبدل سازد. وقتی نام و تبلیغ شرکت و برند شما با چنین قابلیت و کارآیی عجین می شود بی شک تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتری را هم نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی بوجود می آورد و این همان اصل مهمی است که همواره در تبلیغات به دنبال آن بوده ایم یعنی “ماندگاری و حک در ذهن مخاطب”.

شما بسته به صنعت و فعالیت خود، می‌توانید از هدایای تبلیغاتی خاص و  به شیوه‌های خلاقانه و جالب استفاده کنید که توجه مردم را جلب خواهد کرد و باعث خواهد شد که شما در رقابت بهتر باشید.

خودکار تبلغاتی :

خودکار پر فروش ترین هدیه تبلیغاتی در جهان به حساب می آید. مزیت خودکار های تبلیغاتی در این است که سبک، قابل حمل، بسیار کاربردی و تاثیر بسیار زیادی دارد. هدایای تبلیغاتی که دارای شکل و سبک  قابل قبولی باشند اغلب گران و حجیم هستند اما خودکار های فلزی تبلیغاتی هم دارای کاربرد بسیار بالا و هم ارزان و کاربردی است. هدایای تبلیغاتی ارزان به غیر از خودکار تبلیغاتی، روان نویس تبلیغاتی، خودنویس تبلیغاتی و اتود تبلیغاتی معمولا چیپ، کم ارزش و کم کاربرد به نظر می رسند.
خودکار تبلیغاتی اغلب روزانه مورد استفاده قرار میگیرد و شخص هدیه گیرنده در صورت تطبیق خودکار با سلیقه خود آنرا تا روزی که کار میکند همراه خود نگه می دارد. از این رو خودکارهای فلزی تبلیغاتی که از شمایل زیباتر و کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به دیگر خودکار های برخوردار می باشد می تواند برند شما را به راحتی در ذهن شخص استفاده کننده ثبت کنند.

نوشته کدام شیوه‌ی تبلیغاتی مناسب است؟ اولین بار در هدایای تبلیغاتی. پدیدار شد.

About payam

Check Also

نقش هدایای تبلیغاتی در رقابت های بازاریابی

بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی-اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله ی آن افراد و گروه‌ها از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *