Home / Uncategorized @fa / تاثیر هدایای تبلیغاتی 

تاثیر هدایای تبلیغاتی 

دوام و ماندگاری :

تبلیغات متداول معمولا در یک برهه زمانی کوتاه به اجرا در می‌آیند. تبلیغات تلویزیونی برای چند هفته پخش می‌شوند؛ بیلبوردها برای چند ماه تبلیغ یک شرکت را به نمایش در می‌آورند و غیره.

اما هدایای تبلیغاتی، گونه‌ای منحصربه فرد از تبلیغات محسوب می‌وند که برای مدتی نامحدود قادرند به تبلیغات خود در بازارهای هدف جدید ادامه دهند.

به این موضوع بیندیشید که معمولاً هدایای تبلیغاتی چه محصولاتی را در بر می‌گیرند:

سر رسیر، خودکار، تی‌شرت، جاسوئیچی و غیره. این محصولات بزرگ و گران قیمت نیستند. اما در عوض بسیار مفید و موثر هستند و در زندگی روزمره کارایی بسیاری دارند.

به همین دلیل، میزان استفاده از آن‌ها بالاست و بسیار در معرض دید کاربران قرار می‌گیرند.

بازدیدکنندگانی که از نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند حداقل یک هدیه تبلیغاتی دریافت می‌کنند و جالب‌تر آن که ۳۳ درصد از آنها، یک هدیه تبلیغاتی را همراه خود همیشه دارند.

تبلیغات رسانه‌های سنتی و تلویزیونی و چاپی زمان انقضا دارد اما تبلیغات هدایای تبلیغاتی هرگز متوقف نمی‌شود چون همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا از شخص به شخصی دیگر منتقل می‌شود.

این در حالی است که هزینه هدایای تبلیغاتی بسیار کمتر از هزینه رسانه‌های تبلیغاتی دیگر است.

برندسازی و افزایش آگاهی :

برندسازی و افزایش آگاهی از آن نیازمند تکرار نام برند، شعار و لوگری شرکت است.

اغلب دیدن یک چیز به طور مکرر یکی از بهترین راه‌های یادآوری آن است و در این زمینه هدایای تبلیغاتی تاثیر شگرفی دارند.

زمانی که مشتریان بارها و بارها از هدیه شما استفاده می‌کنند، نام برند شما در ذهنشان حک می‌شود و هنگام انتخاب، شانس شما بالا می‌رود.

۳۹ درصد از افرادی که طی شش ماه گذشته یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده باشند، قادرند نام شرکت آن را به یادآورند.

افزایش زمان و دیده شدن برند :

آیا در روش‌های تبلیغاتی سنتی، برند شما به اندازه کافی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد؟

هدایای تبلیغاتی می‌توانند در این زمینه کمک شایانی به شما کنند.

آن‌ها قادرند حد و مرزها را پشت سرگذارند و طیف مخاطبان وسیعی را هدف گیرند.

آشکارترین و بارزترین نمونه‌هایی که این قابلیت را به اثبات رسانده‌اند، خودکارها و تی‌شرت هستند. هنگام راه رفتن، حرکت کردن، دویدن و غیره، طرح روی تی‌شرت به نمایش در می‌آید.

در واقع تی‌شرت‌ها، بیلبوردهای متحرک ویژه‌ای دارند.

این هدایای تبلیغاتی اغلب دست به دست می‌چرخند. افراد به واسطه‌ی آنها می‌نویسند، یادداشت برمی‌دارند، فهرست می‌نویسند، و از همه مهم‌تر، به همدیگر قرض می‌دهند.

این قابلیت باعث می‌شود که خودکار برند سازی شده شما به طیف انبوهی از مخاطبان دست یابد.

اشاعه یک تصویر مطلوب :

شهرت یک برند اغلب یک چرخه حیاتی دارد. هدیه تبلیغاتی نام شما را برای مدتی در ذهن مشتری حک می‌کند. شما می‌توانید در فواصل منظم و با پیگیری‌های مکرر بر چرخه حیات برند خود تاثیر بگذارند.

به علاوه از هدایای تبلیغاتی می‌توان برای یادداشت کارمندان استفاده کرد.

اهدای یک هدیه به کارمند که عملکرد خوبی داشته باعث می‌شود که او درصدد برآید سخت‌تر کار کند و به خاطر هدیه‌ای که دریافت کرده است حس وفاداری او بالا رود.

هدایای تبلیغاتی و تکرار آن :

تکرار هدیه معمولا عملی فراموش شده است. دادن هدیه‌ای که شخصی به ما داد به شخص دیگر معمولا عمل پسندیده‌ای نیست.

اما در رابطه با هدایای تبلیغاتی وضعیت چنین نیست. اگر کسی هدیه تبلیغاتی شما را به شخص دیگری بدهد، شما باید خوشحال شوید.

مردم، اندیشه، احساسات و از همه مهمتر داشته‌هایشان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

احتمال اینکه دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی، آنها را با اطرافیانشان به اشتراک گذارند بسیار زیاد است و این دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهیم.

هرچه این گستره دریافت افزایش یابد به نفع شماست. ۶۲ درصد از افرادی که یک هدیه تبلیغاتی می‌گیرند پیش از آن که آن را دور بیندازند به شخص دیگری می‌‌دهند.

خود را به طیف مخاطب خاصی محدود نکنید :

هرچه تبلیغات بر طیف گسترده‌تری موثر واقع شود، میزان کسب درآمد شما نیز بیشتر می‌شود.

همه ما به گروه مخاطبان خاص و هدف می‌اندیشیم و اغلب به حد و مرزهایی باشد که برای خود ترسیم کرده‌ایم. در اینجاست که هدایا می‌توانند به خوبی کارایی خود را به اثبات رسانند. هدایای تبلیغاتی مانند فلش مموری بی‌حد و حصر هستند و می‌توانند در معرض دیدگان مخاطبان وسیعی به نمایش بگذارند.

بیشتر بفروشید و درآمد بیشتر داشته باشید :

یک خودکار ساده می‌تواند دلیل بزرگترین مشتری شما باشد.

هدف کلی تبلیغات، کسب درآمد بیشتری برای شرکت شماست و به همین دلیلی است که هدایای تبلیغاتی طراحی و توزیع می‌شوند.

تجربیات نشان می‌دهند که فروشندگانی که در کار خود از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، ۲۲ درصد موفق‌تر از افرادی هستند که این کار نمی‌کنند.

هدایای تبلیغاتی به دلیل آن که بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توانند به شدت میزان فروش شما را افزایش دهند.

از هدایای تبلیغاتی مناسب و با کیفیت در کار خود استفاده کنید و بر سودآوری کار خود هرچه بیشتر بیفزایید.

نوشته تاثیر هدایای تبلیغاتی  اولین بار در هدایای تبلیغاتی. پدیدار شد.

About payam

Check Also

نقش هدایای تبلیغاتی در رقابت های بازاریابی

بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی-اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله ی آن افراد و گروه‌ها از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *