Home / هدایای تبلیغاتی / بررسی نقش هدایای تبلیغاتی در بازارهای مدرن

بررسی نقش هدایای تبلیغاتی در بازارهای مدرن

تاثیر هدایای تبلیغاتی در بازاریابی شما

هدایای تبلیغاتی برای مدت زمان زیادی به منظور روش بازاریابی مقرون‌ به‌ صرفه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از شرکت‌های بزرگ تا شرکت‌های جدید، این هدایای تبلیغاتی برای بازاریابان، کالایی مورد علاقه بوده‌اند. آنها یک ابزار قوی برای تبلیغات مارک تجاری به مشتریان را فراهم می‌کنند.

بازاریابی نوین

زمانی که هدف‌ شما دستیابی به مشتریان قوی هر چه بیشتر باشد، کسب‌وکارها شما نیاز به هدایای تبلیغاتی دارد.  این یک روش مقرون‌به‌صرفه، برای انجام این هدف است. این متد بازاریابی کم‌هزینه در جذب مشتریان بسیار تاثیر گذار است.

حتی شرکت‌های قوی این روش بازاریابی را انجام می دهند.  جهت کسب ‌وکارهای کوچک، هدایای تبلیغاتی می‌توانند سبب کاهش هزینه‌های بازاریابی شرکت شما شوند، ضمناً به شما اجازه می‌دهند توجه دیگران را  به خود جلب کنید.

هدایای تبلیغاتی نظر مشتریان را که این هدایا را دریافت می‌کنند، به خود جلب می‌کنند. برای جلب نظر تعداد بیشتری از مشتریان در این بازار رقابتی شرکت‌های کوچک همانند شرکت‌های بزرگ به اهمیت این محصولات پی برده‌اند. این محصولات دارای لوگو و نام تجاری هستند که روی آنها چاپ شده است. هدف از عرضه کالاهای تبلیغاتی جلب و هدایت علاقه مشتریان به کسب ‌وکار شرکت شما است.

روشی که اکثر بازاریاب‌ها از آن در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، ارائه هدایای تبلیغاتی است که از آنها به طور روزانه استفاده می‌شود. این هدایای تبلیغاتی به طور مثال شامل ست هدیه تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و یا ماگ تبلیغاتی، ست ابزار تبلیغاتی، جعبه ابزار تبلیغاتی، ست مانیکور تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدیه تبلیغاتی، ساعت رومیزی تبلیغاتی، ساعت چوبی تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، قمقمه تبلیغاتی، شیکر تبلیغاتی، چراغ قوه تبلیغاتی، لوازم سفری تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی جدید، هدایای تبلیغاتی مفید، ماگ دمنوش ساز تبلیغاتی، فلاسک دمنوش ساز تبلیغاتی، فلاسک استیل تبلیغاتی می‌توانند باشند. بازاریابان مواردی را انتخاب می‌کنند که نه تنها مفید هستند، بلکه منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا هستند که تاثیر بیشتری بر مشتریان می‌گذارند.

جهت رسیدن به نتایج بهتر، بازاریابان از هدیه تبلیغاتی مارک‌دار استفاده می‌کنند تا هدیه گیرندگان بتوانند از این هدایای تبلیغاتی برای ماه‌ها استفاده کنند. این محصولات باکیفیت می‌توانند مشتریان را با زمینه فعالیت و نام تجاری شما درگیر کنند. این اساسا بدان معنی است که یک بار توزیع این اقلام تبلیغاتی، بر تعامل با مشتریان کسب‌وکار شما برای چندین ماه تاثیرگذار هستند.

ارزان ترین روش بازاریابی- هدایای تبلیغاتی

بسیاری از محصولات تبلیغاتی ارزان، برای کسب‌وکارهای کوچک و راه‌اندازی مجدد آن وجود دارد. چرا که خیلی از کسب‌وکارهای کوچک که دارای بودجه محدودی هستند فقط می‌توانند از طریق تبلیغات و بازاریابی جامع در سطح وسیع استفاده کنند و هدفشان را در سراسر رسانه‌های مختلف پخش کنند.

بیشتر تولیدکنندگان این هدایای تبلیغاتی معمولاً در مقیاس گسترده و عمده، قیمت محصولات را بسیار پایین نگه می‌دارند. با وجود این که که قیمت هدایای تبلیغاتی پایین است، تاثیر آنها بر روی هدیه گیرندگان آنها بسیار زیاد است. بنابراین، جهت نیل به اهداف بازاریابی خود، کم هزینه ترین کمپین‌های تبلیغاتی را انتخاب می‌کنند. این محصولات شامل کالاهایی هستند که مقرون‌به‌صرفه بوده و متناسب با بودجه این شرکت‌های کوچک هستند.

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی در نام تجاری شما

اگر کالاهایی که مشتریان دریافت می‌کنند هدایای مارک‌دار باشند، مشتریان شما را بهتر به خاطر می‌سپارند. در عوض، آنها هر بار که به خرید می‌روند شناخت بهتری از محصولات شما پیدا می‌کنند.

مشتریان می‌توانند فوراً شرکت‌های بزرگ را به سرعت با دیدن علامت و برند آنها به یاد بیاورند.

لذا مهم شمردن نام تجاری بدان معنی است که مشتریان می‌توانند تقریبا بلافاصله هر زمان که آرم شرکت را می‌بینند، خدمات و محصولات شرکت شما را به یاد بیاورند.

هدایای تبلیغاتی در منازل و ادارات یا حتی اتومبیل مشتریان برای مدتی طولانی باقی می‌مانند که کسب‌وکار و محصولات شما را به آنها یادآوری می‌کنند.  زمانی که آنها لوگوی تجاری شما را می‌بینند، هدایایی که به آنها داده شده  و همچنین کسب‌وکار شما را به یاد می‌آورند.

یکی از دلایل اصلی فروش هدایای تبلیغاتی این است که هدایای تبلیغاتی شما به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی شما را به یاد بیاورند و همچنین به کسب‌وکار شما اهمیت بیشتری بدهند.

هدایای تبلیغاتی- ارتباط بیشتر با تجارت

بنرهای تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی بلافاصله پس از چند ثانیه از جلوی چشم مشتریان عبور می‌کنند. اما وقتی به هدایای تبلیغاتی که برای مدتی بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند تبدیل می‌شوند، برای مدتی طولانی در مقابل دیدگان مشتریان باقی می‌مانند.

به عنوان مثال، دریافت‌کنندگان، چای یا قهوه را در لیوان تبلیغاتی که به عنوان هدیه دریافت کرده‌اند، می‌نوشند. چنین محصولات رایگانی روشی موثر جهت افزایش تقاضا برای کسب‌وکار شما تقریبا به طور روزانه می‌باشند.

نقش هدایای تبلیغاتی در بازارهای مدرن

منظور از هدایای تبلیغاتی عبارت است از وسایلی که لوگو و یا  برند شخص و یا شرکت عرضه کننده محصول را در ذهن مشتری حکاکی کند و برای مخاطب یادگار ماندگاری باشد تا خدمات موسسه مذکور را از یاد نبرد.

هدایای تبلیغاتی طیف های وسیعی دارند که از جاکلیدی گرفته تا اتومبیل و کالاهای لوکس در این زمره قرار می گیرند. انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکارگیری خلاقیت در دیزاین آن و اینکه با محصول و یا خدمات مورد نظر مرتبط باشد از اهمیت بالایی برخوردار است .

و با توجه به اینکه تعداد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی به منظور تشکر از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.

 

افرند وارد کننده انواع خودکار تبلیغاتی – فلش مموری تبلیغاتی – پاوربانک تبلیغاتی – و ماگ و فلاسک تبلیغاتی با کیفیت و قیمت رقابتی .

نوشته بررسی نقش هدایای تبلیغاتی در بازارهای مدرن اولین بار در | افرند طرح پرداز پدیدار شد.

About payam

Check Also

هدایای تبلیغاتی نیتل پارس

مختصری در مورد شرکت نیتل پارس ۱۰۹۰/۵۰۰۰Nitel Pars Co.، یک شرکت تابعه FATEH GROUP، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *